جابجایی قابل قبول یاتاقان های مجموعه توربین با توجه به ارتعاش و بار مجاز بلبرینگ

این مقاله روش و نتایج تعیین نابجایی قابل قبول برای یاتاقان های خاص مجموعه توربین قدرت بزرگ را ارائه می دهد. محدوده ها با تحلیل عددی مدل مجموعه توربین ارزیابی شده اند. نابجایی های قابل قبول یاتاقان ها در جهت افقی و عمودی به تفکیک معیار ارتعاش باربری مجاز و با توجه به بار باربری مجاز محاسبه شد. نتایج به صورت گرافیکی در قالب مناطق نابجایی قابل قبول ارائه شده است که امکان مقایسه با در نظر گرفتن هر دو معیار را فراهم می کند. این مقاله شامل نمودارهای مسیر نمونه ای برای تمام یاتاقان های مربوط به حداکثر نابجایی قابل قبول است. بررسی ها عدم تقارن نواحی نابجایی قابل قبول را نشان داد.